top of page

מהי גופרית אורגנית ולמה שילבנו אותה במוצרי ארקנה

המינרל בעל איכויות מרפא עצמתיים, הידוע גם בשם מינרל גפריתי או MSM - Methylsulfonylmethane משמש כמרכיב בפורמולות של שני תוספי תזונה של ארקנה. במאמר זה נפרט את איכותיו של המינרל ונסביר למה החלטנו לשלבו במוצרינו.


msm

הגופרית האורגנית מופיעה בירקות כגון שום, בצל, כרישה, וגם במים, כמו למשל במעיינות מרפא אשר מלאים בה. למינרל זה יש השפעה עצומה על תאי הגוף . הנה כמה מתכונותיו:

  • הוא נחשב לאנטי דלקתי (מעולה לקחת כמניעה ולהרגעה של מצבים דלקתיים), אנטי אלרגני, ואף כאנטי סרטני.

  • הוא מסייע לסילוק מתכות כבדות מהגוף (כגון עופרת, ניקל קדיום ועוד... אלה המתכות שאנו שואפים מאויר מזוהם או מים מזוהמים, לצערנו). 

  • הוא לוקח חלק בתהליכי פירוק משקעים סידניים מהגוף

  • הוא תומך בתהליכי יצור של אינסולין ולכן הינו מרכיב חשוב באיזון רמת הסוכר בגוף

  • הוא נחשב למשפיע על זרימת הדם

  • הוא חודר לתאי הגוף ומשפיע על חיותם

  • הוא תומך שיקום של רקמות גוף (שרירים, גידים ואף סחוסים)

  • הוא ידוע כמפחית כאבים במצבי פציעה, עוזר ותומך שיקום

  • הוא עשוי לסייע בריפוי כיבים במעיים (גם במצבים כרוניים)


בזכות הסגולות הייחודיות של MSM, בחרנו לשלב את המינרל בשניים ממוצרים של ארקנה, וכך להעצימם ולהביא לתוצאות טובות יותר.



מינרל גפריתי
המבנה הכימי של הגופרית האורגנית


שילוב MSM בפורמולת כורכומין


באופן סינרגתי MSM משתלב עם הכורכום ומעצים את איכויותיו. למשל, בזכות השילוב של הגופרית האורגנית, מתעצמת השפעתו של כורכומין בטיפול במצבים דלקתיים, בשיפור תיפקודי הכבד. המשתמשים בפורמולה המחוזקת של כורכומין וMSM שלחו לנו פידבקים מצוינים. בין היתר, על השפעה המטיבה של המוצר על רמת הכולסטרול הגבוה שבהקשרו לבעיות בכבד.

כמו כן, לפורמולה ישנה השפעה מונעת לרמות גבוהות של סוכר (כמובן בשילוב של תזונה מותאמת).

בנוסף, הפורמולה מסייעת בפתרון בעיות מעיים ותומכת בבסיסיות בדם.


לכן השילוב של הגופרית, הפפרין והכורכומין, על בסיס אבקת כורכום  משובחת, יוצר תוסף תזונה איכותי שמעולה לעוסקים בספורט, למשל (מומלץ גם לשתות מיץ עשב חיטה וגוג'י ברי של ארקנה אשר מכיל כבר 2  מעכבי חימצון, כך שיחד עם כורכום, שגם הוא נחשב למעכב חימצון, יתקבל מערך תזונתי שמאגד בתוכו 3 מעכבי חימצון חזקים וחשובים). 



msm תוסף תזונה


שילוב MSM בערכת "חוסן"


המוצר הנוסף שמחוזק על ידי מינרל גפריתי הינו פורמולת ''חוסן'' שמטרתה להגביר את יכולת ההתמודדות של מערכת החיסון. לשם כך חיברנו את MSM עם תמצית  עץ מיערות האמזונס - כף הבדלס או בשמו המקומי ''האוניה דה גאטו''. השילוב בין השניים מהווה תכשיר יעיל במיוחד לחיזוק מערכת חיסונית, מגן ושומר עלינו מפני הווירוסים והחיידקים.

אגב, זהו זמן טוב להתחיל להשתמש בתכשיר, וזאת מכוון שעונת המעבר בפתח, החורף מתקרב, ובדיוק עכשיו צריך לפעול כדי לחזק את מערכת החיסון, על מנת להעלות את יכולותינו לעמוד בפני התקררויות ושפעות.


טיפ חשוב ביותר: מכוון שכלור נחשב כמפחית באופן משמעותי את כוחו של גופרית אורגנית, חשוב להסיר אותו ממים שאיתם נוטלים תכשירים שמכילים MSM. כדאי להשאיר  את המים בקנקן למספר שעות  לאוורור בכלי פתוח, (ניתן גם להרתיח אותם לאידוי מהיר יותר של הכלור).

213 צפיות0 תגובות
bottom of page