top of page

מיץ בריאות ועשב חיטה לימי זיכרון ועצמאות

יום העצמאות ויום הזיכרון שלפנינו הם ימים בעלי השפעה רגשית חזקה, ימים שכאלה מאופיינים באכילה מוגברת ,מכיוון שהם כוללים טקסים רבים ומאכלים מסוימים באים תמיד עם המסורת הטקסית.

כך למשל, מאכלים ''מנחמים'', שכוללים בעיקר קמח, סוכר ושמן אפויים או מטוגנים, כגון עוגיות ,עוגות, מיצים ממותקים ומוגזים, יופיעו כמעט בוודאות בכל מפגש של ערב יום העצמאות, . 

למחרת הערב יגיע האוכל הבשרי בעיקרו, ורובו יהיה עשוי על גחלים, צלוי, אפוף עשן, מלווה באלכוהול ושוב במשקאות ממותקים. 

מיץ עשב חיטה לימי זכרון ויום העצמאות
יום העצמאות: האוכל הבשרי, בעיקרו ורובו יהיה עשוי על גחלים, צלוי, אפוף עשן, מלווה באלכוהול ומשקאות ממותקים

מאחר ומדובר בחג שלוקח כיומיים , רבים השותפים לתזונה הנ''ל, וגם אלו שבדרך כלל שומרים שלא להיסחף בתאוות הבשר והמתוק, נותנים לעצמם דרור, כי הרי זה חג, אומרים לעצמם ומחר נחזור לשגרה.


מתכון מיץ עשב חיטה וגוג'י ברי על בסיס תפוחים


אין ברצוני להשבית שמחות , אך ידוע שכדי לעכל בשר מערכת העיכול הופכת לחומצית יותר, וידוע שמזונות ממותקים גם הם גורמים לחמיצות גבוהה, וידוע שכדי להתמודד בשלום כדאי לנהוג בחכמה.


לכן כדאי לנסות את המתכון הבא: במסחטת מיצים קשים (אם אין לכם כזאת, אז הגיע הזמן לרכוש) סוחטים מספר תפוחים (אפשר גם כאלה שכבר לא נראים כל כך טוב).

על כל שני תפוחים, מוסיפים רבע לימון עם הקליפה (זה חשוב לטעם וגם מתברר עשיר מאד בוויטמין C למשל) וכמה עלי נענה עם הגבעול ומים.

יצא מזה מיץ בעל טעם הדומה מאד ללימונדה.

למשקה הזה כדאי ומומלץ להוסיף את אבקת מיץ עשב החיטה והגוג'י ברי (של חברת ארקנה ), הנקרא "התחדשות".

את כל זה שופכים למיכל סגור מלא בקרח ומגישים כמשקה קל. לאניני הטעם טיפ מיוחד: נסו להחליף את המים בסודה (לא לשכוח להוסיף קרח).


מיץ עשב חיטה על בסיס תפוחים ולימון - היתרונות


מיץ עשב חיטה עם תפוחים ולימון מרווה, טעים, מתוק וחמצמץ, בעל השפעה בסיסית, דל בקלוריות ובעל ערך גליקמי נמוך (מים ,תפוח, לימון, אבקת התחדשות ונענע - כולם ביחד אולי מגרדים את החמישים בקושי) ועושה חשק לשתות עוד ועוד, כך שהוא ממלא בנוזלים.



מיצים על בסיס פרות ועשב חיטה
מיצים על בסיס פרות ועשב חיטה

מיץ כזהו הוא ליווי מעולה ליום פיקניק של החג . מעולה למצבי ''הנג אובר'' והתייבשות, עשיר באנטי אוקסידנטים ולכן גם שומר שהמיץ לא יקבל צבע חום, וגם הילדים אוהבים אותו, בניגוד למיץ עשב חיטה רגיל, שיש לו טעם חזק ומריר.

זה מיץ "שלוקח בסיבוב" כמעט כל משקה מסוכר (משוקר) ומלא צבע זרחני.

אין לכם אבקת מיץ עשב חיטה של ארקנה? אפשר לרכוש אותה כאן.

שנזכה לעוד הרבה פיקניקים וסיבות למסיבות. וכבר תזמינו לכם שיהיה בבית, גם ליום יום וגם לימי צום מיצים (מתאים גם לשומרים צום ברמאדן).

מיץ עשב חיטה עם תפוחים הולך מעולה עם הפרוביוטיקה של ארקנה, אך על זה בפוסט הבא. חג שמח


16 צפיות0 תגובות
bottom of page