הגנה בפני תחלואי החורף הקרב

עודכן ב: 12 דצמ 2019

הסממנים הראשונים של הצטננויות החורף - עיטושים עצבניים, שיעול מציק, אף סתום, כאבי גרון - כבר בדרך אלינו. השינויים הדרסטיים בטמפרטורה, משפיעים על כולנו וגורמים לגוף שלנו היחלשות היכולת להגן על עצמו מפני הווירוסים והחיידקים.

אולם חורף מלא במחלות אינו גזירת גורל. אפשר לחזק את המערכת החיסונית לקראת החורף, וטוב שיש לנו את אורי לנגליב שיסביר כיצד לעשות את זה נכון.


הגנה מתחלאות החורף


אז איך מחזקים את הגוף לקראת החורף?


נתחיל עם "הביסיק": מנהלים אורח חיים בריא. או, במילים אחרות, מקפידים על:

  • תזונה בריאה

  • תנועה במינון מתאים

  • נשימה נכונה

  • שינה איכותית

תזונה בריאה, אותה אני מלמד בהרצאות וטיפולים שאני מעביר, הינו הגורם המשמעותי ביותר בחיזוק מערכת חיסונית. ירקות טריים שופעי ויטמינים ומינרלים חייבים להיות חלק קבוע ומרכזי בתפריט היום יומי. לזה כדאי להוסיף שימוש בארבעה מוצרי ארקנה אשר מאפשרים לגוף להתחזק ולהגן על עצמו, ולהם תפקיד חשוב בפינוי פסולת מתאיי הגוף.



פרוביוטיקה 10: לחיזוק ועידוד צמיחה של החיידקים החיוביים במעיים, "הנלחמים" בחיידקים זיהומיים.

"התחדשות" -  מיץ עשב החיטה והגוג'י ברי: עשיר במינרלים, כלורופיל, סיבים תזונתיים, בנוגדי חימצון  ובויטמינים זמינים.

חוסן - מיצוי מעץ האמזונס  ''אונייה דה גאטו ''  בשילוב MSM: שילוב של שני החומרים הידועים בהשפעתם המטיבה על המערכת החיסונית. כדאי ומומלץ לקחת באופן מוגבר כשעולה תחושה של חולי.

תערובת כורכומין  וMSM: שילוב מצוין ופעיל להגנה והחלמה מהירה ממחלות ויראליות ובקטריאליות. מומלץ ביותר למניעת מחלות התקררות.



תנועה הכרחית לבריאותנו. במציאות המודרנית, בה אנו מבלים את רוב שעות היום בישיבה, היעדר תנועה הופכת לאחת מסיבות המרכזיות להיחלשות מערכת החיסון. אני ממליץ על תרגילי צי'קונג - אפשר להתחיל להתאמן עם סדרת תרגילי צ'יקונג בהפקתי, הינה הפרק הראשון:















תרגול טכניקת נשימה שמשפר את איכות השינה, מעלה את כמות החמצן בתאים ובדם, מחסל מיקרובים  שכבר נמצאים בגוף ואת שהשפעתם שלילית. כמו כן, יש לתרגילים אלה השפעה חיובית על הנפש. הם עוזרים להירגע ולנוח, להתרכז ולהתמקד. אני מלמד טכניקות נשימה במפגשים טיפוליים ובהרצאות, מוזמנים לקבוע איתי פגישת ייעוץ כאן.