top of page

הנס של אורי: מהחולי אל הבריאות, מהחושך אל האור - החיים מתוך בחירה

סיפורו האישי של אורי לנגליב, מייסד ארקנה, מרצה בכיר בתחום אורח חיים בריא, מטפל בשיטת ריפוי אינטגרטיבי כבר מעל 20 שנה, צולל לעומק לשלות את פניני הבריאות דרך טיפול גוף ונפש, מודעות, צ'י קונג, דמיון מודרך ומגע.


אני חוגג כעת את יום הולדתי ה-57. לפני כ- 30 שנה שכבתי בבית החולים במצב של תת תזונה קריטי, כשפצעים מכוערים וגדולים מכסים את גופי הכואב. מצב רוחי היה שפוף במיוחד, הייתי עייף וחלש ומדוכא מחוסר האונים של הרופאים סביבי. הודעת הרופאים שעליי להשתחרר, כשאין פתרון לבעייתי דיכאה אותי במיוחד. הבנתי שיתכן שחיי עומדים לקראת סיום ונכנעתי לחולשה ועייפות. לנגד עיני עברו כל חיי - כבן קיבוץ וכלוחם קרבי בקומנדו הימי, שירות שמחייב לעמוד בדרישות פיזיות ומנטליות קשות ש'גבול היכולת' היה בו רק שם תואר של משהו שלא קיים במציאות.

לאור מצבי נכנעתי לחולשה העצומה, לחוסר האונים ושקעתי בחוסר תקווה. 'אחלה חיים היו לך' סיכמתי לעצמי את חיי בקיצור ובהיתי בחלל החדר.


במיטה לידי שכב יהודי חובש כיפה שלפתע קם הושיט לי ספר תנ"ך ואמר 'קח תקרא זה טוב לנו...'

נתתי בו מבט ציני, אך צייתתי לדבריו, פתחתי את הספר באופן אקראי, ומתחתי את את יד ימיני כלפי מעלה והורדתי אותה בדיוק אל הפסוק:

'ונתתי לך את החיים ואת המוות ובחרת בחיים...'

בהירות אדירה וטוב עטפוני, קרן אור. הבנתי. הבחירה בידיי. אני דבק בחיים.

החושך לא ויתר בקלות. ביקורת עצמית משפילה, חדה וכואבת כסכין. אור גדול, דממת שלמות נכחה בהכל, הכאב נעלם כמו מסך ואיתו הסכין. ידעתי שלווה אדירה ואין סוף אהבה. כל הקליפות נשרפו באור. כשפתחתי את עיניי, הדומעות כמובן, הבנתי את הצעד הבא הנחוץ לי. ובחרתי בחיים...

הנני

אהיה אשר אהיה


חג חנוכה מזכיר לי להודות ולברך על חיים טובים, משפחה וחברים. מזכיר חי לבחור בחיים.

מזכיר לי גם חברים וקולגות שלא שרדו את ההרעלה האינטנסיבית בנמל הקישון, לזכרם.


אני מזמין אתכם לעבור יחד אתי תהליך טיפולי על בסיס השיטה שגיבשתי במהלך שנות עבודתי. לפרטים נוספים מוזמנים להתקשר אלי: 052-309-1006 או לשלוח לי הודעה כאן.

197 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page