top of page

מהו אורח חיים בריא?

עודכן: 5 בנוב׳ 2020

אורח החיים המודרני, משפיע עמוקות על חיינו. אינטרסיים כלכליים בתרבות המודרנית קודמים

לכל מחשבה או כוונה לבריאות טובה. חוסר אכפתיות, זלזול ובצע כסף משחיתים את

הפלנטה ומזהמים אותה, וגורמים לנו לחיות בסביבה מושחתת.



אבל אנחנו, כל אחד לגופו, וכולנו יחד, בין אם במסגרת המשפחתית או קהילתית, יכולים לעשות שינוי - כדי להיות בריאים ושמחים יותר, כדי ליהנות מהחיים, כדי לתרום ולהשפיע, להתרגש מהרגעים היפים, להתמודד עם הקושי, הסכנות והלחץ.

חשוב בימים כאלה לדבוק ולנהל אורח חיים בריא, ולהקפיד על ראיית הטוב והחיובי כדי להשפיע טוב עלינו ועל סביבתנו, כדי לנצח את תחושת הדיכוי, הטיפשות, הבורות והאינפורמציה השקרית שמתפשטת כמו נגיף.


במצב הביולוגי "הנקי", גופנו מותאם באופן מושלם לחיים על הפלנטה שלנו, וכל מה שמקולקל נוצר בעקבות הזיהום, המטח, החסרים התזונתיים, הרגשיים והפסיכולוגיים, אשר גורמים לגופנו לפתח תסמינים של חולי, עייפות, הזדקנות מואצת ובליה.

כדי למנוע תהליך ההזדקנות המוקדמת, עלינו לשמור על חיוניות וערות, לחשוב טוב, לנשום, לנוע, להזין את גופנו במרכיבים טובים ואיכותיים.


אלה למעשה שלוש אבני הייסוד של אורח חיים בריא: תזונה בריאה, תנועה בריאה ונשימה בריאה.

מרכיבים אלה משפיעים אחד על השני: שינוי תזונתי ישפר את האנרגיה בגוף ויעודד אותנו לרצות לקום, לזוז, לנוע. תרגילי נשימה יעזרו לנו לשפר מודעות, ריכוז, יעניקו לנו מבט חדש, מרענן ושלם על חיינו.

שלושת הבסיסים האלה מספקים את כל הצרכים הגופניים, הקוגניטיביים והנפשיים שלנו ויוצרים עבורנו הזדמנות לחיות את חיינו בעוצמה, בריגוש ובהנאה גדולה.


כדי לחיות בבריאות טובה למרות הכל, עלינו לבחור בכך, לקבל החלטה ולדבוק בה. לשם כך עלינו לתרגל בכל הרמות - הגופנית, הנפשית, המנטלית, וכמובן להתמיד, כך שהשגנו לא ירדו לטמיון.


תהליך השינוי אינו נעשה בבת אחד . יש להתחיל "בקטן" - צד אחד כל פעם.

חשבו על זה: מדובר בשינוי המהותי והחשוב ביותר עבורכם. וכך בדיוק יש להתייחס לכך.


בפוסטים הבאים, אעמיק בכל אחד מאבני הייסוד שהזכרתי כאן, ואלמד אתכם איך לחבר הכל ביחד.


באהבה גדולה, שלכם - אורי לנגליב

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page