top of page

מה הקשר בין חומציות גבוהה בגוף לבין רמת הסוכר בדם ?

עודכן: 13 ביולי 2023







ידוע שיש קשר הדוק בין ph חומצי לבין רמת סוכר גבוהה בדם. שמירה על ph מאוזן בדם מסייע בשמירה על רמת סוכר מאוזנת. תזונה מתאימה ואורח חיים בריא הם המושכות המטאפוריות להנהגת הבריאות , בדרך הסלולה להשגת איזון.


סוכר שאינו נספג לתוך התא ישאר בדם ויגרום לו להחמיץ . עודפי סוכר וסביבה חומצית הם מצע פעיל לבקטריות, פונגוסים וחיידקים אנאירובים (שאינם זקוקים לחמצן) העלולים להתפתח ולייצר הרס ורעילות.


במשך שנים נוכחתי בסדנאות באיזון של רמות סוכר במהירות. שינוי התזונה לאיכותית ומבריאה ושילוב שתייה של מיץ עשב חיטה טרי מאפשר לגוף לאזן את עצמו. כמדריכים ומנחים בסדנאות אנו יודעים להנחות את הסובלים מסוכר גבוה להמנע ממצב של ''היפו'' - נפילת סוכר. אנו מכירים את התופעה שתוך ימים הסוכר יורד ומתאזן.

מצורפים כאן שני מחקרים מיני רבים המדגימים את יכולתו של מיץ עשב החיטה לסייע בהורדת סוכר-


האם שתייה יומית של ''התחדשות'' עשויה להשפיע לטובה במצב של סוכר גבוה ?


לנו נותר לדאוג לעצמנו ולתת לעובדות אלו לשמור עלינו במצב בריאות טוב. אבקת '' התחדשות '' עם מים, במיץ או בשייק, בזוקה על פרי או ירק תסייע בהשפעתה לטובה ותלווה בנאמנות את דרכינו לבריאות טובה ומטיבה. מיץ מאבקת 'התחדשות' הינו קל לספיגה והשפעתו קלה ונעימה ,יחד עם זאת עוצמתו גדולה, קל לשימוש וכדאי לצורכו לאורך זמן כדי להשפיע על דרך הבריאות שלנו.

58 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page